neděle 16. ledna 2011

PLÁTKY Z VEPŘOVÉ KÝTY V HOŘČIČNÉM OBALU

Název je trochu krkolomný, ale zrovna mě nenapadá jak toto jídlo popsat lépe.


Plátky vepřové kýty jsem naklepal, osolil a opepřil. Nezapomeň nakrojit okraje, aby se ti plátky při pečení nekroutili.




V misce jsem rozmíchal vejce a hořčici, vzal jsem plnotučnou, ale možná bude lepší dijonská, pak jsem přidal trochu škrobové moučky (Solamyl – bramborový nebo Gustin - kukuřičný), znovu jsem to promíchal a obalil jsem ve vzniklé směsi připravené plátky.


Nechal jsem je chvíli odležet, asi tak než jsem si připravil šťouchaný brambory, a když už jsem je měl hotový, tak jsem na rozpáleném oleji plátky opekl z obou stran. Na talíř jsem dal brambory, ozdobil jsem je plátkem masa a už jsem s tím uháněl ke stolu.

Žádné komentáře:

Okomentovat