pátek 21. ledna 2011

BROKOLICE S BRAMBORY ZAPEČENÉ SE SÝREM


Na oleji orestuju na kostičky nakrájené brambory, a když začnou chytat barvu tak přidám na segmenty nakrájenou cibuli.




Mezitím jsem umyl brokolici, rozebral na růžičky a přelil vařící vodou. Pak ji přendám do ledové vody, aby se zastavil vařící proces. Přidám jí na pánev k bramborám, promíchám, prohřeju a zasypu nastrouhaným sýrem.


Celou pánev s obsahem dám do vyhřáté trouby a zapeču pod grilem s horkovzduchem na 240°C přibližně 8 minut.
No a je to hotové.

3 komentáře:

  1. Včera jsem to zkoušel doma, ale pod brambory jsem vrznul ještě slaninu.
    Náš mladej se nad tím ošklíbal, ale s M ve dvou sme to snědli na posezení. Mňam.

    http://tinypic.com/r/2nlbd5k/7

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem to dělal už 3X !!
    Je to pecka bašta. Postup vesměs zachován.
    Jen tu brokovnici várnu dýl, aby nebyla až tak syrová.
    Samo, že anglickou co píše Jenich (asi 20dkg) a krom zastrouhání cihlou, ještě navrch na plátky hermelín a zapéct.
    Jej, už jak to píšu mám na to zase chuť. A to to bylo k večeři. A hromada. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem rád, že se vám recept líbí a že vám to chutná, ve vylepšování se meze nekladou

      Vymazat