pondělí 2. srpna 2010

BRAMBORÁK S CUKETOU


Bramboráky jsou dobrý, o tom nemůže být pochyb. Jednou jsem to zkusil mixnout půl na půl s cuketou a výsledek byl překvapivě dobrý. Přijdou mi trochu víc nadýchaný oproti klasickým bramborákům.


Takže si připravím suroviny a brambory, cuketu a cibuli nastrouhám. Mám v oblibě prima ostrý struhadlo a tak je nutný strouhat s ochranným kloboukem, aby tam nepřibyli prsty.



Pak přidám sůl, pepř, majoránku, vejce, hladkou mouku a česnek.




Pořádně promíchám.



Mezitím si rozpálím lívanečník, ale může to být i normální pánev, naliju olej a do každé formy dám vrchovatou lžíci těsta a upravím. Postup pečení bramboráků najdeš zde.


Peču do zlatova z každé strany a než je dám na talíř tak je podložím ubrouskem aby mi odsál přebytečný tuk. První kousky otestuju samotný a pak je dávám jako přílohu k různým jídlům – dnes to byly Masové kuličky v omáčce s Dijonskou hořčicí.

2 komentáře:

  1. Dobrý den, vím, že je to trochu z jiného soudku, ale na internetu jsem našla pouze vaši fotografii hliníkového lívanečníku. Mám podobný po babičce a nevím, čím jej čistit :( Mohu se zeptat, co na čištění používáte Vy? Máte jej krásně čistý, já jsem podědila silně "připálený" :( ale nerada bych jej vyhazovala. Děkuji a přeji krásný den, Magda Č.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den paní Magdo,

      vůbec to není dotaz z jiného soudku, ale právě naopak i s tímto se zabývám i když ne přímo na těchto stránkách.
      Zde na tomto webu najdete v záložce "Postřehy a nápady" odkaz na druhý blog - LEDPAO - kde podobným věcem právě věnuji.

      Odpověď na Váš konkrétní dotaz najdete v článku "Drátěnka" na tomto odkazu http://ledpao.blogspot.cz/2010/08/dratenka.html

      Pokud budete mít další dotazy, klidně mi kdykoliv napište, budu se snažit Vám odpovědět.

      S přáním příjemného dne

      Pepan

      PS. můj lívanečník původně vypadal také tak jak ho popisujete ;-) - také po babičce - a byla by škoda ho vyhodit.

      Vymazat