sobota 17. srpna 2013

ČOČKA NA KYSELO


Tak jsem dostal chuť na čočku 
a rozhodl jsem se pro klasiku tak jak ji všichni určitě znáte.


Takže jak na čočku na kyselo? No je to jednoduché.
Nejdřív jsem si zahrál na popelku a čočku jsem přebral. 


Pokaždé když přebírám čočku tak tam najdu aspoň jeden kamínek. 



Potom jsem ji zalil studenou vodou a nechal jsem ji tam cachtat do druhého dne. Někde píšou hodinu nebo dvě, ale mě to přišlo málo. Pak jsem ji začal pomalu vařit skoro do měkka. 



Mezitím jsem si nakrájel cibuli na kostičky a na oleji jsem ji osmahl dorůžova. Potom jsem tam přidal trochu hladké mouky a taky jsem ji osmahl. 



Do toho jsem přidal uvařenou čočku, přilil jsem si trochu vývaru z té čočky a dovařil jsem ji do měkka. Mezitím jsem ještě solil a přidal jsem trochu octa. 



Výborně se k tomuhle jídlu hodí kyselá okurka no a doladil jsem to opečeným špekáčkem.



Žádné komentáře:

Okomentovat