úterý 23. dubna 2013

Výborný oběd v Benediktu v Mostě

Dnes jsme byli v Mostě, protože tam Klára jela pracovat s klientkou. Jelikož jejich setkání si naplánovali do Centra Benedikt, rozhodli jsme se, že si tam dáme i oběd. 


Prostředí působilo příjemně zrovna tak jako obsluha. Dobrý začátek. Objednali jsme si a zatím jsem krmil Albíka. Během chvilky mi číšník přinesl polévku. 
Hovězí vývar s masem, zeleninou a drobením. Musím říci, že byl famózní. Zaprvé, polévka byla horká a tak to mám rád. Maso bylo měkké a mělo chuť masa - pravděpodobně ho dva dny nemáchali ve vodě jak bývá "dobrým zvykem" jinde ;-). Zelenina byla na nudličky a pevná. Drobení domácí - no prostě úžasný.



Jako hlavní chod jsme si objednali Štěpánskou hovězí pečení s rýží. 
Porce byla docela veliká, maso měkké, ale ta omáčka, ta neměla chybu. Po dlouhé době se mi stalo, že omáčka nebyla řídká (tekoucí), ale ani hustá tak, že by se dal krájet. Byla pořádně provařená, takže se chutě krásně spojili, nebyla zbytečně moc slaná, no prostě tak akorát. Skvěle jsme si pochutnali, tak jsem si řekl, že vám to musím napsat.
Dezert se nekonal, protože Kláru si stáhla klientka a já jsem musel jít s Albíkem házet kamínky do místní vodní nádrže. Mimo jiné je to zajímavé sportovní a rekreační středisko.

Takže pokud budete v Mostě, určitě se nespletete, když tam zavítáte.



Žádné komentáře:

Okomentovat