úterý 20. března 2012

FUSILLI S MLETÝM HOVĚZÍM A RAJČATY

Měla přijet návštěva na oběd a tak jsem sondoval co dcera kamarádky jí. Můj předpoklad těstoviny s kečupem byl správný a tak jsem se to jak uvařit trochu jinak.

Jako základ jsem zvolil fusilli – vřetena – protože dobře drží omáčku a nejsou pro děti zbytečně dlouhé jako špagety. Děti po jídle nejsou špinavé a rodiče to uvítají.

Těstoviny jsem uvařil dle návodu na sáčku – nic k rozepisování.



A teď příprava masa s rajčaty.


Rajčata kupuji v plechovce pokud možno krájená, protože mi to šetří čas, pokud jsou celá je dobré je nakrájet. Když vezmeš čerstvá tak jedině dobře.



Na olivovém oleji usmažím na kostičky nakrájenou cibulku do růžova a přidám mleté hovězí maso, restuji.



Když mám orestováno, přidám koření – bazalka, oregano, tymián, pepř a sůl. Teď jsem použil sušené bylinky, v sezóně bych dal čerstvé.



Pak jsem do toho zamíchal rajčata, prohřál, přimíchal jsem fusilli a bylo hotovo.



Navrch je dobrý parmezán ale, protože jsem ho neměl po ruce tak jsme museli vzít za vděk eidamem. 



 Elišce chutnalo a to bylo to hlavní.



Žádné komentáře:

Okomentovat