neděle 4. prosince 2011

MANGOVÝ MIX

V Globusu jsem narazil na úplně zralé mango, tak jsem si řekl, že ho beru a sním ho jen tak a Klára, že chce kokosový ořech. Doma jsem vesele rozmlátil ořech a vyprostil z něj bílou dužninu. Když jsme každý snědli asi dva tři kousky, tak jsem zjistil, že ho je nějak moc. Co s ním?


A najednou mi padlo do oka to mango, co jsem si koupil. 


Tak jsem ho oloupal, nakrájel na kousky a umístil i s kousky kokosu do nádoby na mixování 


a pěkně jsem to promixoval.


Pak jsem přidal dvě lžičky medu, zalil jsem to kefírovým mlékem a znovu promixoval.



Musím říct, že to bylo nad očekávání vynikající a tak při druhé várce jsem k tomu udělal i fotky. Mimochodem měli jsme ho jako odpolední svačinu.


Pokud máš rád Mrožíka a podobné zmrzliny tak to zkus zmrazit návod je TADY.

Mixu a experimentu zdar!

3 komentáře: