pondělí 1. srpna 2011

KRÁLIČÍ HŘBET NA ČESNEKU A SLANINĚ

Od Kláry sestřenice Katky a jejího muže Pavla jsme dostali prima králičí hřbety. Určitě jsou BIO páč je chovají Pavlovi rodiče sami a tak předpokládám, že je necpou žádnou chemií.

Protože hřbety byli zmražený tak jsem je nejdřív nechal rozmrazit, pak jsem je omyl, osolil, opepřil bílím pepřem a potřel prolisovaným česnekem. Do pekáčku jsem dal nakrájenou cibuli a anglickou slaninu, na to jsem položil hřbety, pokladl jsem je plátky anglické slaniny, malinko podlil vodou a trochu přelil olivovým olejem. Pak jsem to přikryl druhou částí pekáčku a vložil jsem tu celou sestavu do trouby předehřáté asi na 200°C. Peču to přibližně 45 minut přikryté a občas přeliju výpekem, když si vzpomenu ;-). Zhruba asi 15-20 minut pak peču odkryté na 170°C. Králíka podávám s bramborovým knedlíkem nebo noky. Cibuli se slaninou z pod králíka použiju jako přílohu místo zelí. Anebo přidám i to zelí.

Foto přidám jak ho budu opět dělat.

Žádné komentáře:

Okomentovat