pondělí 21. ledna 2013

PORTA CAFÉ RESTAURANT V LIBERCI

O víkendu jsme byli v Liberci a sobotu jsme přemýšleli kam na oběd.
A protože jsme byli na nákupu v NC Plaza, tak padla volba na Porta Café na náměstí Doktora Edvarda Beneše.

Když jsme přišli dovnitř tak mě přišlo, že je tam trochu hlučná hudba protože jsme měli v kočárku spícího Albíka. Jakmile si pan majitel všiml, že máme spící miminko, tak v části kde jsme seděli automaticky hudbu ztlumil – bylo to velice příjemné, když se o vás takto někdo pozorně stará.

Skoro okamžitě byla u našeho stolu příjemná a ochotná servírka. Vzala si objednávku na nápoje a donesla nám stálí jídelní lístek, protože přes obědy mají na stole hlavně lístek s poledním menu.




Moje volba padla na předkrm Bruschetta pomodoro -Nakrájená rajčata s olivovým olejem skvěle dochucená na výborných teplých toustech. Musím říci, že si toto jídlo dávám dost často v různých restauracích a za poslední dobu toto vyhrává :-)


Poté jsem si dal polévku Hovězí vývar s masem a nudlemi vynikající chuti s velkým množstvím masa a zeleniny. Možná bych uvítal domácí nudle ale i tak byla výborná.










Jako hlavní chod jsem zvolil oblíbené Špagety Aglio olio peperoncino - Špagety s česnekem, olivovým olejem, pálivou papričkou a parmazánem. Nebyli rozvařené, česneku bylo tak akorát a jenom na můj vkus málo papriček ale ne každý má rád pořádání „ohníčků“ v puse ;-) - příště si řeknu, ať mi ji tam přidají víc.






Klára si překvapivě dala polévku Špenátová polévka se zastřeným vejcem, a protože jsem nedostal ochutnat a nic nezbylo tak můžu konstatovat, že byla určitě dobrá. 















Jako hlavní chod měla Tagliatelle Beef -Tagliatelle s hovězím masem, baby špenátem, cherry rajčaty a parmazánem a protože před tím měla polévku tak už na mě zbylo na ochutnání trochu těstovin. Ty byli taky dobrý ale ne jako ty moje :-D











Nakonec si dala kávu se šlehačkou – mají vlastní výroby, žádný sprej a to se cení – a já jsem si dal teplý zelený čaj. Voda byla v konvičce a vedle v sítku byl sypaný čaj – žádný sáčky – úžasný. Na moučník nezbylo místo a tak si ho budeme muset dát při další návštěvě.












To už se ale probudil Albík a paní servírka nám ochotně přinesla dětskou židličku aniž bychom si o ni museli říci - úžasný. Když se najedl, zaplatili jsme a vyrazili k domovu.

Pokud budete chtít v Liberci na oběd nebo večeři tak věřte tomu, že s výběrem této restaurace chybu neuděláte. Byli jsme zde po několikáté a vždy jsme byli spokojeni.

PS: jako vždy jsem zapomněl foťák a tak se omlouvám za kvalitu fotek z mobilu. No stejně máte lepší se tam jít podívat osobně ;-)





Žádné komentáře:

Okomentovat