středa 9. května 2012

PŠTROSÍ MASO V BYLINKÁCH NA GRILU

Svátek práce jsem sice oslavil prací, ale příjemnou, i když grilovat v pravé poledne v největším vedru je mazec. Pro návštěvu jsem se rozhodl připravit pštrosí maso a na grilu je prostě nejlepší.

Pokud si chceš přečíst něco O PŠTROSOVI.


Pro tuto akci jsem zakoupil malý filet, a bylinky (tymián mi vymrzl a rozmarýn jsem nechal uschnout L ) oregano jsem měl již svoje.





Do hmoždíře jsem dal hrubozrnnou sůl a celý zelený pepř, bylinky jsem nasekal a přidal je tam taky.



Potom jsem to celé rozetřel a nakonec jsem přidal olivový olej.





Maso jsem omyl osušil a v pekáčku jsem ho osolil a potřel připravenou bylinnou směsí. Pštros se pak v bylinkách válel asi půl hodiny a myslím, že celá by mu klidně prospěla.



Poté jsem ho slavnostně položil na gril rozpálený na plno z každé strany tak deset minut.



Následovalo zabalení do alobalu a cca pětiminutové odpočívání před porcováním.




Výsledek vidíš sám a chuť byla nepopsatelná.







2 komentáře:

  1. Zkusila jsem na takový způsob udělat krkovičku a byla vynikající. Děkuji a všem doporučuji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem rád že chutnala, vyzkouším to na krkovici také a když nezapomenu tak to i nafotím a přidám ;-)

      Vymazat