neděle 1. dubna 2012

VAJÍČKOVÝ SALÁT


Za týden bude tento recept víc než aktuální :-D.

Prostě jsem dostal chuť na vajíčkový salát a tak jsem si řekl, že ho stvořím sám. Uvařil jsem si osm vajec natvrdo, oloupal jsem je a nechal vychladnout. Pak jsem každé nakrájel na čtvrtky a poté napříč oběma předchozími řezy, takže mi vznikla taková čtvrtkolečka. 


Nakrájená vejce jsem dal do mísy, přidal jsem nadrobno nakrájenou sterilovanou okurku – tři kusy, osolil, opepřil a ještě nasekanou pažitku, která mi na bylinkovém záhonu vyrostla jako první.


Poté jsem začal přidávat majonézu, nejdřív tři polévkové lžíce (vrchovaté), ale zdálo se mi to „suché“ tak jsem přidal další dvě a to už bylo akorát. V této chvíli jsem salát rozdělil, protože Klára nerada syrovou cibuli a do své části jsem cibule nakrájené na drobné kostičky dal požehnaně.


Někdo ještě přidává na kostky nakrájený vařený brambor.


S chlebem byl salát famózní.


Žádné komentáře:

Okomentovat